mandag, oktober 02, 2006

Update

EEooh, da har jeg skaffa meg blog:) Etter alt bloggruppepresset på forumet til AUF i Oppland, ga jeg etter! Huff det får meg til å føle meg ekstremt viggo, men skal man være in og populær må man jo følge trenden;P Menne, ihvertfall... Har aldri hatt blog før, og vet dermed ikke akkurat hva jeg skal skrive, men jeg går for en liten update:

heter.. fortsatt Hildegunn ja
gamal? sweet sixteen,veit du!
Profesjon... trasker rundt i gangene på Hadeland Videregående skole, avdeling Brandbu, der det går i almennfag ( eller studiespesialiserende hvis du vil pirke)
Ellers...så bruker jeg jo en del tid på Marka Alders og sjukeheim, sone 3, hvor jeg jobber som kjøkkenvikar

Nå må jeg rydde( sånn er det når en bor hjemme gitt:/hmph) så jeg returnerer vel til den nyoppstartede bloggen min om ikke så lenge tenker jeg!

Preikas..

Ingen kommentarer: