tirsdag, oktober 03, 2006

Coming up...

Hei igjen=)

Tenkte jeg skulle nevne noen ting som skjer ganske snart...

  1. Landsmøtesamling på Gjøvik
  2. Internasjonal dag på skolen/OD
  3. Første heldag
  4. Søknaden min til Aspect må leveres
  5. ekstraordinært årsmøte i Hadeland AUF
  6. LANDSMØTE=) wiiihi

1.

Landsmøtesamlinga på Gjøvik er om 3 dager og jeg gleder meg kjempemasse. Programmet ser strålende ut og det kommer en gjeng med artige folk:) Det er også siste helga i høstferien min da.

2.

Den internasjonale dagen i år vies til kampen for å bekjempe barnesoldatbølgen i Nepal. Det er også en oppkjøring til OD (operasjon dagsverk) senere (26.oktober tror jeg) som handler om det samme.Tror det blir veldig spennende:)

3.

Hmph, første heldag i norsk, første fredagen etter høstferien! Mer er det vel ikke å si om den saken...:/

4.

Jeg har motatt brevet som bekrefter at jeg er med på Aspect sitt utvekslingsprogram til Canada=) jippi, hviner i fryd;P men jeg har ganske dårlig tid på å få satt sammen en ordentlig søknadsmappe. Derfor er det første prioriteten min om dagen (hvorfor sitter jeg da her egentlig?hmm)

5.

På landsmøtesamlinga (nevnt lenger opp) skal delegatene fra Hadeland sette seg ned å planlegge et ekstraordinært årsmøte der vi endelig får valgt nytt styre! (Over halve styret fløtter jo fra bygda så;() hmph) Når vi har funnet dato å lignende sender vu ut innkalling til alle medlemmer!

6.

LANDSMØTE!!! Å jeg gleder meg kjempemasse. Den 19-22 oktober blir det avholdt landsmøte i AUF, i Oslo. Dit skal ca. 300-400 AUFere, bl.a meg=) Nesten som et lite Utøya, bare med det store minus at det ikke er på vår alles favorittøy, Utøya! Men den tid kommer jo også igjen. Det store plusset i forhold til utøya er de noe bedre boforholdene. Jeg skal bo på hotellrom med Elin og Oda fra Hadeland og Marte fra Otta=) Tror vi kommer til å ha det lidlig morro ja;)

Skriver nok snart igjen serru:) Klæm<3

Ingen kommentarer: