onsdag, oktober 04, 2006

Tidsklemma:/

Hei:)

Fikk bare en ekstrem iver etter å skrive her om hvor ekstremt dårlig tid jeg egentlig har! Å da tenker du sikkert; hvorfor i granskauen sitter a da der å skriver på den bloggen sin, hvis a har så dårlig tid?? Åja, det er egentlig et veldig godt spørsmål, som jeg forøvrig ikke kan svaret på selv en gang, men jeg tror det muligens har noe med prioritering å gjøre. Og det å høre til den indre stemmen sin. Akkurat nå sa den stemmen min: ""siden du har vært så flink å jobbet med den gedigne matteleksa du har til etter høstferien, I HØSTFERIEN (nerd? Hmm) så får du lov til å gå på PC'en i en halvtimes tid, å skrive litt på den bloggen din, hvis du lover deg selv og rydde ut av oppvaskmaskinen, henge opp tøyet, skrive det franske vertsfamiliebrevet som Aspect krever, jogge en tur også rekke å spise litt før du må sykle på jobb!"" Å så begynner jeg å legge opp en plan med tiden min og sammenligner den med antall ting jeg som er forventet at jeg skal rekke. Og akkurat da, forstår jeg hvor dårlig tid jeg har og bestemmer meg for at nå må jeg gå og sette i gang!

Så adios folks, og hvis du datt ut mens du leste dette, kan du trøste deg med at du sikkert ikke er den eneste;) *smask*

2 kommentarer:

Even Aleksander Hagen sa...

Hællæ, Hildegunn:D Fancy blogg da gæt ;) Tror vi har de samme frustrasjonene.. hehe. Skrev et lite innlegg om detta på bloggen min å. Spørs om vi skal slutte med skole og jobb og slik tull.. :P Vi får jo ikke tid til de viktige tingene i livet :P
Men vi snakkes Hildegunn! :) Må stikke pga tidsklemma....:P

Hildegunn sa...

Ja Even, du sier noe:/ kankje vi bare må gi opp å prøve å få med oss alt?;)