lørdag, oktober 14, 2006

Av ren lyst..;)

Hei igjen:)

Nå hadde jeg bare lyst til å skrive litt, uten egentlig å ha noe særlig å si. Jeg prøver å finne et tema jeg kan snakke om på landsmøte, og det HASTER! Landsmøte begynner jo på torsdag ( wihii). Det er faktisk litt vanskelig, etter at vi fikk gratis skolebøker, ettersom det var kampsaken min ja=) Jeg har vurdert EU eller gasskraftverk/alternativ energi, men det er såpass viktige temaer og siden jeg er amatør i dette gamet er det muligens litt dristig, men:/ Vi får se... Hmm.. er det noe mer å si da?? Ja, jeg vil gjerne takke alle som var på landsmøtesamlinga på Gjøvik forrige helg=) Det var kjempekoselig, særlig jentekvelden med snuskete gruble;P Alle som var der vet hva jeg mener...;D Håper det kan gjentas..

Det var alt for nå..

CIAO=)

Ingen kommentarer: