lørdag, mars 31, 2007

Hva må til?


Da har han gjort det igjen. Vår alles kjære Bush. Nå har han bestemt seg for å legge ned veto mot forslaget om å trekke de amerikanske styrkene ut av Irak! Det kommer vel ikke som et sjokk, men allikevel. Hva skal til for at den mannen forstår at ikke væpna styrker er det som skaper demokrati. Det er som om han ignorerer alle rapporter som viser hva slags negativ virkning disse styrkene har, nå etter at krigen er avsluttet. Jeg blir oppgitt over at slike mennesker kan komme til makta i utgangspunktet! Jeg ser fram til valget i 2008 og sier: Vote for Hilary!

3 kommentarer:

Kamerat Håheim sa...

så enig, så enig! jeg digger bildet:)

håper du har en fin påske! vi sees neste helg?

Hildegunn sa...

Ja ikke sant?? Jeg simpelthen elsker det!
Påsken er super for mitt vedkommende, håper det gjelder for deg også, stine:)
Klart jeg er med neste helg, ville ikke gå glipp av det!

Unknown sa...

Kunne ikke vært mer enig! bildet var rått;)